lauantai 26. tammikuuta 2013

Crown and Glory

Kaikki kuvat ja vielä lisää ihanuuksia: Crown and Glory
Mun on pitänyt jo jonkin aikaa jakaa vähän hehkutusta kivoimmalle nettikauppalöydölle mihin oon pitkään aikaan törmännyt, brittiläiseen Crown and Gloryyn. Törmäsin ensi kerran näihin maagisiin, suurimmaksi osaksi käsintehtyihin tukkajumalaunelmiin ihanaisen Ansman blogissa, jonka jälkeen mun oli välittömästi klikkailtava koko ilta C&G:n valikoimaa lävitse. Fiftariaikoina päähineitä ja kaiken maailman tukkatekeleitä tuli käytettyä jatkuvasti, mutta sittemmin päähinehommat on kuihtuneet totaalisesti. Crown and Glory kyllä herätti vanhan himon; samettiturbaani rokkais niin täysiä, kuten myös tuhtien viiksien muotoinen 'taschinator', ja kesäks saattaa olla välttämätöntä saada kutreille keikkumaan tollanen kreisikolee pastellisävyinen ruususeppele!

Mitäs tykkäätte?! Käykää ihmeessä vilkaisemassa koko magikaalista mallistoa TÄÄLTÄ.

6 kommenttia:

  1. Aivan ihania nuo kukkaseppeleet erityisesti :) Olen haaveillut vaalean lilasta tukasta, joten mätsäis kyllä jokin pastellinen sen kanssa ensi kesänä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo noi kukkaseppeleet on niin mielettömän upeita!! AUUUH pastellililan tukan kanssa tollanen mintunvihree ruususeppele, olis aika pommi!!

      Poista
  2. Kukkakruunu on pakko saada. Jos en tilaa, niin teen ite! Mulla on kesälle suuria haaveita jo pelkästään tukkaan liittyen, niin tuollanen kruunais kaiken. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ouuuh tukkahaaveet kuulostaa kutkuttavalta.. ;) Mut kukkakruunu on tosiaan joo ehkä välttämättömyys kesälle! Mä niin himoitsen tota pastellisävyistä unelmaa, se olis niin mieletön!

      Poista

Yay! Jätä kommentti!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...