keskiviikko 4. heinäkuuta 2012

Hothothot

Toppi: H&M for water, Käsikoru: Weekday, Hiuspanta: DIY
Hame: New Look, Kengät: Your Face
Laukku: H&M
Tänään Turku paahtui aivan käsittämättömässä helteessä ja asuksi tuli työvaatteiden lisäksi riipaistua vain jotakin mahdollisimman vilpoisaa ja väljää. Lisäksi uusin lisäys epäkäytännöllisten laukkujen kokoelmaani, H&M:n pikkuinen boksilaukku, IHIHII! Edes minilaukun yltiöcoolius ei kuitenkaan riittänyt pitämään mua viileänä, siksi kärsineet kasvonilmaukset. Lisäks mun kulmakarvat unohtui meikkipussiin aamukiireessä, äh.

Aamukiire olikin pahin pitkiin aikoihin, johtuen mun uusista unitottumuksista. Oon nimittäin jostain syystä alkanut nukkua aivan uskomattoman syvää unta ja näkemään ihan käsittämättömän jäätäviä unia. Enkä nyt puhu mistään "näin unta että mulla oli veli vaikkei mulla oikeesti olekaan" -tyyppisistä skenarioista, vaan enemmänkin "näin unta, että veli jota mulla ei todellisuudessa ole uhkasi hallita maailmaa muuttamalla kaiken puolikypsäksi Lidlin pitsaksi ja kun yritin estää, muutuin itse kurpitsaksi jonka karhupukuinen Kevin Bacon söi" -tyyppisistä mindfuckeista. En tiedä onko Turun juomaveteen lorahtanut LSD:tä vai onko mun palikat vaan menossa lopullisesti sekaisin, mutta WTF.

Hulluista puheen ollen, käytiin eilen tsekkaamassa Tom Cruisen uusin spektaakkeli, rockmusikaali Rock of Ages.


Olin vähän skeptinen, koska a) Tom Cruise, b) rockmusikaali. Pelkäsin saavani kaksituntisen silkkaa showtunesiirappia, mutta leffa oli kuitenkin aivan uskomattoman päräyttävä kasaribiiseineen ja näyttelijävalintoineen. Russell Brandia ja Alec Baldwinia tuskin tarvitsee erikseen ylistää, mutta myös Tom Cruise veti ensimmäistä kertaa roolin, joka piti ihan uskomattomalla tavalla otteessaan. Kahden tunnin ja kolmen minuutin ajan mä pystyin pitämään Tomppaa uskottavasti kuumiksena, imagine that.


P.S Saatiin lisäks lippujen oston yhteydessä kreisisiistejä feikkitatskoja, olin ihan myyty.


Ootteko te käyneet viimeaikoina vilkaisemassa mitään hyviä pätkiä?

17 kommenttia:

  1. Miren pitää pitää uudet Rock of Love-bileet! Rock of Love vol. 2. Sul on jo tatskit nyt valmiina :) Toi hame on huippukiva ja varmaan monikäyttönen. Itsekin sovittelin tänään vastaavanlaista.

    (Kunnon nörtit vauhdissa; mä olin just kommentoimassa sulle, kun sähköpostiin plopsahti blogikommentti-ilmoitus.)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. HAHAHA JOOOOO! Se olis täydellistä! :DDD

      Mä oon kyllä tänä kesänä kilahtanut täysin noihin maksihameisiin, ne menee millon ja missä vaan ja ihan kaiken kanssa. Plus että ne nostaa cooliuskertoimia aika rutkasti. :D

      Ihanaa kun ilmestyit nörtteilemään, niin kivaa kuulla susta! <3

      Poista
  2. aivan ihana asu, oot tehnyt hawaijipaidasta jotain todella tyylikästä ! ja tuo boksilaukku on niin siisti :-----)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahhaa kiitos ihanista ihanin Hanna! <3 Vähän pitää aina olla mauton. :D
      Ja boksilaukku on MAHTAVA, tosin niin pieni että edes mun kännykkä ei mahdu sinne kuin yhdessä oudossa kulmassa.. :D

      Poista
  3. Hei, pakko mennä kattoo toi, jos toi kerta oli hyvä! Kiitti vinkistä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mee ihmeessä! Ns. pääosan tyypit on kyllä aika juustoisia, mutta muuten leffa oli ihan maaginen!

      Poista
  4. uu mäki haluisin mennä katsomaan ton leffan joku päivä 1. koska se on musikaali 2. koska siinä on tom cruise xd

    VastaaPoista
  5. Heipähei kanssaturkulainen! Mistä lie tänne päädyin mutta päätin jättää pienen merkin. :) Selailin koko blogin aikani kuluksi läpi ja sulla on kyl kiva tyyli! Ja se mennyt fiftarimeininki, oi että. Jos jaksaisin panostaa habitukseeni enemmän kuin muutaman hassun minuutin, fiftari ois varmaankin se juttu. Mut kun ei jaksa niin tällä on mentävä. ;D

    Olis mulla kysymyskin: vieläkö sulla on noita Lovelace Couture -juttuja jäljellä? Niinku vaikka kallokätösiä, joihin ihastuin heti ensisilmäyksellä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moromoroooo ja teretulemast! Ihanaa kun tiesi tänne löysit ja jaksoit jopa lueskellakin! :D Olihan se fiftarityyli ihan huikeen siistiä fiilistelyä, ja ehkä jos sen osais toteuttaa vähän käytännönläheisemmällä tavalla niin se vois toimiakin, mut itestä tuntu vähän et olin naamiaisasussa, mutten kuitenkaan tarpeeksi hyvin viilatussa sellaisessa. :D Mut aina sillon tällön tulee kaiveltua vaikutteita niistäkin ajoista, pikku 50-luvun palaset sopii hyvin myös vaikkei jaksais panostaa. ;)

      Poista
    2. JA hei joo, onhan niitä, avasin jopa niiden ostosblogin taas kyselyiden takia joksikin aikaa uudestaan, joten käyhän katsomassa täällä: http://lovelacecouture.blogspot.fi/ ja pengo virtuaalisesti! :D

      Poista
  6. Great outfit of the day! I love the skirt!
    - Keyta x

    VastaaPoista
  7. Mä kävin eilen kattoo ton kanssa koska a) TOM CRUISE MAPOTHER IV!!!! ja B) no rock musikaali. Tomppa oli hyvä, Baldwin + Brand =hyviä. Mut tota olin selkseesti unohtanu millasia musikaalit on :D Eikä tää pääparin tarina oikein vakuuttanut. Oli se ihan hauska kyllä mut jotenki se musikaalisuus osittain sitä hämäs. Parempi jos ois keskittynyt näihin kolmeen yllämainittuun. Eniten vihasin Mary J Blidgen out of nowhere ilmestymisii ja aika lailla turhuutta.

    Ei mulla muuta. Piti vaan avautuu mun aikojen kivet kokemuksesta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo sama fiilis iski heti siinä alussa kun se muija rupes laulaa siel bussissa ja kaikki yhty lauluun. :D Se pääpari oli mustakin vähän liian disney, mut kykenin unohtamaan sen kun yllätyin niin pahasti Tompan kuumuudesta. :D Ja allekirjoitan Mary J:n käsittämättömyyden, se oli alusta loppuun melko WTF!

      Aikojen kivet rokkaa, Tom Risteily myös.

      Poista
  8. Wohooo Tom Cruise kyllä herättää aina epäilyksiä, mutta hyvä et se yllätti! Pitäis ehkä harkita tuon leffan kattomista :--) Ja ihana asu, taas, laukku on erityisen söpö!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo niinpä, yleensä en ees mee kattoo ja jos meen niin yllätyn epämiellyttävästi, mutta nyt olin ihan tärinöissä! JA KIITOS ihana Maukku!

      Poista

Yay! Jätä kommentti!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...