maanantai 27. helmikuuta 2012

Farkku + Fiskars

Nyt olis käsillä yliopistovapaa viikko, ja duuniakin on vasta loppuviikosta, joten mulle jää tähän pari vapaavalintaista töhöilypäivää! Aloitin töhöilyn julmasti ja kunnianhimoisesti Farkkutakista farkkuliivi -projektilla, joka on kaivellut mua jo pitkään. Otin siis kirpparilta viime kesänä löytämäni turkiskauluksisen farkkutakin ja parit sakset ja VOILA, puolisen tuntia myöhemmin mulla oli silvottu farkkutakki käsissäni. Ei vaan, ihan onnistunut siitä mun mielestä tuli, kerrankin mun visio jotakuinkin kohtasi lopputuloksen kanssa!

Leikkelin siis hihat ensitöikseni ronskisti pois ja hapsuttelin työllä ja tuskalla käsiaukkojen reunat (en ryhdy tähän enää ikinä), sitten runtelin nappilistan reunusta kevyesti riipien saadakseni siitäkin vähän tuhruisemman näköisen. Lopuksi leikkelin summamutikassa liivin reilusti lyhyemmäksi ja siinäpä se sitten. Mietin vielä, josko pitäisi hapsutella myös toi liivin alareuna, mitäs te ootte mieltä? Kesäksi tulee myös ehkä napattua tuo turkiskaulus irti, mutta toistaiseksi vielä se saa siinä kutkutella.


                                                
                              Farkkutakki + Fiskars =

      


2 kommenttia:

  1. tosta tuli tosi magee! kierrätystä, kierrätystä ;)Ajattelin leikata yhdestä vanhasta biker nahkatakista myös hihat pois :)

    VastaaPoista
  2. Laura: Kitoos! Joo ihan rouhee kyllä, mun täytyy vaan vähän pohtii miten sen yhdistelen ettei oo ihan jäätävät butch-vibat. :D Oi kyllä, bikerliivi kuulostaa NIIN hyvältä!

    VastaaPoista

Yay! Jätä kommentti!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...